14 Mart 2011 Pazartesi

Guzel Bir Dostun Cay Daveti


Gunlerdir buyuk bir umut ile bekledigimiz haberi bugun aldim artik bloglar ozgur,yasak bir kac gune kadar kalkacakmis...Bu sebebten dolayi yaklasik 2 haftadir ara vermistim,artik dondum :) hemde cok zengin sofralarla...

Gecenlerde bir dostun cay davetine katilmistim. Ikramlarin hepsi birbirinden guzeldi. Bu birbirinden sahane lezzetleri iceren, bu guzel sofra icin tekrar tesekkur etmek istiyorum davet sahibine.

Kiymali borek
Karnibaharli Brokoli Salatasi
Tuzlu Kurabiyeler
Etimekli Kazandibi Tatlisi
Saksuka
Tavuk Sote
Sekerpare

3 yorum:

Adsız dedi ki...

cok guzel gorunuyo sofra istaha geldim:))

PaSaSofraM dedi ki...

günaydin arkadasim gercektende arkadasiniz harika bir masa hazirlamis kendisinin ellerine saglik sizinde emeginize saglik:)
ben burdan bir dilim börek alabilirim dimi:)

Sanattryemek dedi ki...

tesekkurler,ne demek boreklerin hepsini size yolluyorum :)))

Takip Ettiklerim