18 Mart 2011 Cuma

Kanepe

Kanepeleri oldum olasi cok severim ozellikle de ekmek ile hazirlananlari..Temelde yumurta, beyaz peynir ve maydonoz uclusunden olusur ve evde ne var ise...Siz kanepelerinizi isteginize gore zenginlestirebilirsiniz.Yesil biber, sucuk, domates, ve kasar da ilave ettim.Yapmaniz gereken butun malzemeleri bir kapta karistirip, ekmek dilimlerinin uzerine surup, firina vermek.Domatesin suyu ekmegi islatacagini dusunerek, domatesi en son, ekmeklerimizi hazirladiktan sonra uzerine serptim. Pisince de uzerine kasar rendesi koyup bir kac dakikada kasarlarin erimesi icin bekledim.Ve sonunda kahvaltilarin adeta vazgecilmezi haline gelen, bu citir lezzetler ortaya cikti.
afiyet olsun..

7 yorum:

canımcektipişirdim dedi ki...

bende bayılırım kanepeye hele sabah kahvaltısında çayla mmm enfes olur..ellerinize sağlık sizin kanepenizde çok güzel olmuş..

Sanattryemek dedi ki...

beyenmenize sevindim,bazen kahvalti icin, farkli bir seyler ariyor insan ozelliklede cocuklar icin, kanepeler kurtarici oluyor boyle zamanlarda.

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ben de cok severım sık sık yaparım,sımdı de canım cektı ılk rsatta yapıcam..tatlı gunler...

yedirenk dedi ki...

canım kanepelerin harika tamda haftasonu kahvaltısına yakışacak türden...ellerine sağlık...

olsada yesek suzan dedi ki...

Merhaba kanepeler bir harika görünüyor ellerinize sağlık sevgiler..

Sanattryemek dedi ki...

Tesekkur ederim arkadaslar,gercekten yorumlariniz benim icin cok kiymetli...

Aycan dedi ki...

KAnepeler çok güzel görünüyorlar.


Selamlar;

Takip Ettiklerim